|
Přirozená
víra 3
12 Duchovní svět
.
Ve škole nás učili, že lidé si své bohy tvoří sami. Je to pravda, ale chce to
ještě malé vysvětlení. Také jsme se učili, že nejsou žádní duchové a věnovali
jsme tomu hodně času. Jiné, co není, nás tolik nezajímalo. Dalším východiskem pro
poznávání duchovního světa byl vědecký atheismus, míval jsem za jedna. Chodil jsem
do náboženství a když jsme měli psát test, tak jsem na to zapomněl a dostavil se.
Šprti zůstali doma. Správně jsem odpověděl na čtyři otázky z deseti, babička by
znala všechny. Byl jsem nejlepší a dostal jsem knížku Sychra, povídky a jiné
práce. Jistě uznáte, že jsem byl připraven na pozdější studium duchovní reality.
Dokonce vím, že druhá a pátá kniha Mojžíšova zakazuje besedovat s dušemi
zemřelých. Tak možné to je, ale zakázané. Pak se mne ptali, že snad nevěřím na
duchy, ti přece neexistují. A dnes? Před rokem bylo téma víry tabu, dnes nás učí,
jak Antikrist a Satan jsou ti nejhorší a co všechno zlého nám provedou, když se s
nimi budeme zahrávat. Proč to všechno? Elita plně využívala duchovní služby a
prostým lidem nepřála. Nechtěla, aby se kdokoli snažil systém změnit. Vše bylo
podřízeno snaze udržet prosté ve strachu a nevědomosti.
Nyní varování a doporučení. Duchovní svět je diferencovaný a lze ho rozdělit na
skupiny a síly působící ve prospěch lidí prostých a lidem a životu škodícím.
Jedna část pracuje na pozitivní a druhá na negativní energii. Ta záporná mocná
dospěla k přesvědčení, že nad ní žádná sankční síla není a že se může
vše dovolit. To může vést k jejímu zániku.
Nějaké praktické rady: každou skupinu i jednotlivce nejlépe vede vlastní duchovní
síla. Taková, kterou tvoří bytosti, které zde žily. Kdo není povolaný vyvolený,
ať se duchovní pomocí nezabývá, zejména, když je psychicky spokojený a zdravý.
Kdo má napojení, může se věnovat esoterice a nějaké její oblasti. Staré bytosti,
které mají spravovat nebo měnit svět, už s tímto posláním na svět přišly a
ostatní ať si hlídají rodokmen, pamatují na své zemřelé a se svými souvěrci
posilují svoji víru.
.
|
|