|
Přirozená
víra 4
10
Multidimenzionální bytost
..
Tuto novinku k nám přinesli z vesmíru, možná tam už byla nebo jde o opatření, aby
se zde neztratili. Poprvé jsem o tom slyšel na přednášce Ivo Bendy ze skupiny Vesmírní
lidé. Je to praktické opatření pro rozšířené vědomí a schopnost telepatie pro případ,
že by komunikace mobilními telefony byla nedostupná a důvodů je více. Původně při
narození do těla dítěte vstoupila předurčená duše a po celý život byla
identitou, inspirací a zdrojem schopností člověka. V hodině smrti duše tělo
opustila a tři dny se čekalo, zda se nevrátí. Pak byl pohřeb. Po roce 1945 vznikla
potřeba uplatnit staré duše ihned, nečekat na celé dětství. Stalo se, že mladý člověk
prožil stav nevědomí, při operaci nebo vážné nehodě, duše jeho tělo opustila a místo
ní přišla duše nová s určitými potřebnými schopnostmi. To se projevilo novými
schopnostmi, ale také absencí paměti na ranné dětství. Co utkvělo v mozku, to zůstalo.
Po roce 2000 získal vztah mezi tělem a duchem novou možnost. Zcela běžně a bez vědomí
člověka vstupují do lidského těla další duše, vejde se jich tam opravdu hodně, a
zase vystupují a odcházejí jinam. Když člověk ztratí všechny průvodce, prožívá
stav vyhoření, nemá inspiraci ani motivaci a je paralyzovaný. Když po mentálním zásahu
jiné osoby člověk přijde také o duši vlastní, stane se z něj zombik, jeho tělo žije,
ale duše přítomna není, jako by nežil. Jeho stav připomíná kóma a pak ho připojí
na udržovací přístroje nebo ho krmí jako tvora zcela nemyslícího. Po nějaké době
se duše může vrátit a tento stav ukončí. Ještě se vrátím ke stavu, kdy je u člověka
přítomno více duší a je označen za multidimenzionální bytost. Tento stav je výhodný
pro duchovní svět, protože má podíl na životě. Prožívá spolu se svým člověkem
jeho emoci i prožitky. Přivtělenci bývají přátelští, pomáhají a chrání svého
člověka. Když je člověk nechce, odmítne je a oni odejdou. Exorce zpravidla není
nutná. Každá zkušenost je jiná, zpravidla příznivá. To se týká i nás, zatím žijící.
Po smrti můžeme vstoupit do jiného člověka.
.
.
|
|